ahmen trevligt..

Sitter här och lyssnar på feel good musik tillsammans med en massa godis, mumma! :D
Dagen har vart himla seg! Hatar när man är rastlös till tusen och inte har något att göra..
Som tur är har man hästar som behöver tränas, dem bästa till och med. Vilken tur vissa kan ha (;
Jojjen gick super och var pigg och glad! Häärligt :D
Sen tog jag moppen tillbaka till mamma i mld.
Och ah.. nu sitter man här och gör typ inget alls.
Kul -.-
Därför tror jag att jag satsar på att lägga mig tidigt, får se hur det går ;p
He he.

Imorgon drar jag med mamma till Norrköping och stannar där några dagar.
Längtar spec tills på tisdag eftermiddag och det är jobbigt att vänta.
Men som man säger, de som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Kanske stämmer?  Oavsett vad så är det något att det värsta jag vet att vänta.
ALLT ska hända på en gång helst. En dåålig egenskap!
Aja, nog om det.
Före avfärden till Nkp tomorrow så hade jag tänka att ta en sväng till mormor och äta lunch.
Hon är en bäst-mormor!
Likaså så har jag en bäst-farmor.
Kan ju inte bli bättre?! :D
Ne, det kan det inte.
Nu ska jag inte ta mer utav er tid ^^

Så ha en bra fortsatt kväll alla och sov så sött.
Puss

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback