förälskad var förnamnet? ja..

Hejhopp!
Har hälsat på hos en Hovawart kennel i Borås idag. 
De har 6 valpar nu som är 6 veckor gamla..
Kan inte säga annat än att rasen var exakt som jag väntat mig!
Så otroligt vackra hundar med glimten i ögat.
JAG ÄR KÄR! med andra ord.
Jag ska ju även åka till en annan kennel på tisdag som ni kanske visste om ni läst tidigare inlägg
och där har de 11 valpar som är 2 veckor.
Men som det verkar i nuläget så lutar det åt att jag förhoppningsvis får
tinga en utav hanvalparna som finns kvar i Borås.
De gjorde ett himla gott intryck som hunduppfödare och de visste verkligen sin sak.
Så ah.. Nu har den andra kenneln i Norrköping lite press på sig ^^

Och ni vill väl självklart se lite bilder på lilla ''Drake'' som valpen heter i nuläget? ;)
Tänkte väl nästan det.. Enjoy!



Bergenhovs kennel, Bollebygd. MIN?!
Drake

Hovawartvalpen från Bergenhovs kennel i Bollebygd.
Drake

Bergenhovs kennel, Bollebygd. MIN?!
Drake

Bergenhovs kennel, Bollebygd. MIN?!
Drake

Pappa till Drake
Antek, pappa.

Mamma till Drake
Dina, mamma.

Jag kommer bli världens lyckligaste <3

Ciao så länge !











Asså känner mig dum men iaf jag somna så jag orka inte starta datorn men nu tusan orka jag det!:D

och jag säger bara... FY TUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAN VAD SÖT!!!! TA drake TA DRAKE:DDDD

2010-04-03 | 18:21:15

GUD SÅ SÖT DRAKE ÄR :D

2010-04-05 | 21:22:18

Jag vet att jag är söt ;D

karin + mig = winningteam!

2010-04-05 | 22:33:43

HIHI DU E SÖT!

DU SKA INTE BYTA NAMN TYCKER JAG xD

om vi inte kommer på ngt supper!

2010-04-06 | 12:00:00

neee, namnet står kvar :D

min drake! :D

för idag blev han min på riktigt ;DDDDDDDD

HAPPY!

2010-04-07 | 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback