glad påsk!

Äntligen var den stora gooodisdagen här! :D
Fatta vad jag väntat på den här dagen! typ..
Ne men påsk är inte så märkvärdigt längre, som tur är.
Jag menar... Påsk är till för småbarn som pallar att springa runt i häxförklädnader och tigga godis.
Och jag är faktiskt inte det där lilla barnet längre^^
Så där har ni förklaringen till det ;)
säger jag och stoppar i mig 100000 kg choklad. Hm...

Fick även nyss reda på att i sommar så kommer det en ny bok i ''Twilight'' serien av Stephanie Meyer.
Dock är den inte ur Bella eller Edwards synvinkel utan ur någon Brees vinkel, som tydligen är en ny vampyr.
Den kommer ut i juni, fast tror tyvärr att den bara kommer ut i USA då..

Från böcker & påsk till våååårkänslor! :D
Solen lyser och snön fortsätter att smälta bort.
En ridtur på åkern föjt utav en världsgo moppetur :D
ÅÅH VAD HÄRLIGT! Sommarn närmar sig (;

Sen ännu en grej som jag måste ta upp är att min header tydligen inte vill visa sig på andras datorer.
Bara på min och det är ju liksom inte det som är meningen -.-
Men jag ska försöka ta tag i det och fixa det när jag får tid och lust. Vilket kan dröja ^^

Ha nu en jävligt goo kväll!
Peace (Y)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback