go kväll!

Imorgon är det skola igen efter ett långt påsklov.. Blä!
Vill vara ledig helst hela tiden och framförallt nu när vädret är så ''5 toast'' -aktigt! ;o
Men näärå.. Istället måste vi vara i skolan och göra massa prov.
På fredag t.ex så har vi nationella i matte.
JAG HATAR MATTE! -.-
ursch fy & blä

Idag så var ju Emelie här och vi red till ''kohagen'' och hade det gött kul!
Hästarna var hur glada som helst och njöt för fulla muggar när de fick plaska omkring i bäcken.
Jojjen den busen höll på att lägga sig,
som tur var hann jag stoppa honom innan han fick i magen och det partiet.
Ett tag där visste jag inte om jag skulle hoppa av i vattnet och bli ihjälfrusen i vattnet eller sitta kvar och bli ihjälklämd mellan Jojjen och leran. Mm så mysigt det hade varit ;)
Efter en flummig tur hem så åkte hon hemåt och jag satte mig ute en stund och njöt av solen ytterligare.

Nu hade jag tänkt att jag skulle hinna med att se något avsnitt av älskade vänner.
Finns inget bättre! :D

Sen ett STORT grattis till min bror Tommy som fyller 18 år idag!
Hoppas dagen har varit bra :)

Tack & hej för mig.
Sov gott & dröm sött!
Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback