onsdag 21/4

Hej kära läsare!

Mattemattematteprov imorgon!
Inte vilket som helst heller utan nationella provet, sista delen i matten tack & lov!
Första delen, den muntliga gick nog okej.
Andra delen gick inte alls bra..
Och nu imorgon måste jag göra bra ifrån mig. Hatar att ha press på mig!
Menmen.. Snart är det över och då äntligen kan man börja leva till 100% igen ;)
För ni vet väl att det smäller ordentligt på lördag?!
Då åker nämligen vi och hämtar lille DRAKE :D
Kan knappt fatta att jag är såhär nära nu..
För det har varit en omöjlig dröm så länge.
Och nu.. PANG! Så har man skaffat sig världens bästa, sötaste, goaste, peerfekta hund.
Lycka!

Jag känner att jag har ganska stor ångest inför imorgon asså.. Snälla Karin.. Luugn
Men är så rädd för att göra dåligt ifrån mig även på detta provet.
Kan inte släppa den tanken. Ursch, fy & blä helt enkelt!

Aja, om nu ångesten är så stor borde jag nog gå ner och räkna lite så att jag kommer in i tänket redan idag.
Kör nog på det.
Men först vill jag visa er lite bilder.
Fick nämligen världens spontan idé förut!
Bytte om till klänning & volymade hela håret så att jag fick vääärldens hår ;o
Sen sprang jag ut med kameran och tog sjuka kort ;p
Det var fan as kul! Dock kanske inte lika trevligt när vädret ville något annat och började bomba mig med hagel..
Men ah.. här har ni lite weirda bilder.



Eh ah... ^^
Gonatt!







gud vad söt du är! :D

avis

2010-04-22 | 19:10:30

och härlig stil harru oxå!

2010-04-22 | 19:11:31

damn, you are beautiful woman! :O <3

2010-04-23 | 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback