tack!

Börjar med att skriva att jag blir oerhört glad när ni kommenterar så fint! :)
Det gör motivation att skriva ännu mer. Så fortsätt ;)

En frågade om jag gör designer till bloggar.
Detta gör jag inte, men jag kan ge ett tips.
Gå in på http://www.picnik.com/app.
Det är en bra sida där man bl.a kan fixa ihop en passande header eller bara redigera bilder.

Sen kan jag inget annat än att hålle med om att Drake är otroligt söt! ^^
Idag var mamma min och köpte massa nya saker till honom som han ska få när han kommer till sitt nya hem :)
Jag längtar så att jag nog dör inom en snar framtid..
Jobbigt att vänta!
Men som det sägs;
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Så sant som sagt.

Drakes stuff!

Idag har Emelie varit här igen och ridit ett dressyrpass på Lukas.
Haha ''- eneeeergi''
Snart sitter det perfekt! :D
Ser iaf jättre bra ut nu med dem :)
Jag tog även ett dressyrpass med Jojjen.
Körde igenom honom med massa förvänd galopp och han var så duktig så.
Mitt älsklings hjärta!

Än en gång skriver jag om det härliga vädret.
Men ni måste väl ändå hålla med om att man blir full med energi? :D
Man är ute och grejar med lite allt möjligt och sen kollar man på klockan och den är redan 20.00!
Men det är fortfarande lika ljust.. Jag njuter ^^

Nu ska jag käka! Huungrig...
Ciao!









2010-04-14 | 21:35:52

2010-04-14 | 21:35:53

oj det blev nått konstig med den förra kommentaren xD



ENERGIIIIIII!!!!!!!!



haha undra hur många gånger du sa det?! x) kul var det iaf :D

2010-04-14 | 21:37:18

Haha ja du.. ett antal var det garanterat xD

2010-04-14 | 21:54:29

tack för tipset :)

2010-04-14 | 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback