te & skorpor = yammi!

Hejsan!

Får passa på att blogga lite nu när Drake ligger ute i solen och sover.
Han inledde denna dag med att ta min mobil och springa runt huset med den..
Trodde den skulle vara sönderbiten, men den klarade sig ;) Tack för det iaf!
Bilder på honom är på G, de är inlagda på datan men jag måste bara rensa lite ^^

Just nu bränner jag ut massa filmer som kanske kan bota mig? Hatar att vara sjuk, iaf på detta sättet :(
Tack och lov så finns det te och skorpor. Det enda som jag kan få i mig stort sett..
Och om ni har något bra filmtips så uppskattar jag innerligt om ni delar med er av det också ;)

Jag längtar tills på torsdag, för då kmr mamma hem och kan få träffa Drake äntligen!
Drake blir nog också glad, för han blir helt till sig när det kmr folk!
T.ex. igår när pappa kom hem från jobbet, då hoppade han hit och dit och viftade med svansen så att jag trodde att den skulle gå av. Även när farmor hälsade på igår blev han tokglad ^^
Fick även nyss syn på att de har uppdaterat på drakes gamla hemsida.
Check this out ;)


Oj, det syns visst inte så bra.. Men det står att han numera bor i Mellerud.
Med andra ord.. Hos mig :D

Nä.. Nu ska jag nog försöka plugga lite.
Ha det gott folk!
Ciao






Du måste vara glad! fin hund... :)

2010-04-29 | 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback