zZZzzzZZzzZzz

Hej & hå! :D
Tänkte avsluta denna dag med en lite uppdatering om vad som hänt i mitt liv idag.
Kan ju säga att förmiddagen var seg och jag var segast!
Men allt eftersom så blev jag piggare och till slut tog jag en fin
barbacka tur med Jojjen som var gladare än gladast! (:
Han trippade fram och gjorde massa busigheter, busponny.
Jag tog en tur till en stor kohage där det bl.a finns en mysig bäck
som Jojjen brukar vara väldigt förtjust i.
Så dit red jag men efter lite mer bestämda bocksprång av honom så
hoppade jag av och ledde honom till vattnet ^^
Där hade han sitt lilla roliga och plaskade runt och skvätte massa vatten.. He he
Väl hemma igen så satte jag mig i solen och njöt en stund innan Emelie kom på ett trevligt besök :)
Vi checkade första filmen av den gamla filmen Hajen. Den är.. speciell :p

Imorgon kommer hon förbi igen för en tur på Lukas och hämta hem moppen hennes som inte ville starta.

Nu drar jag mig en ny dejt med sängen.
Sov så sött!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback