9 augusti

Vaknade ganska tidigt idag (!) och hjälpte snällt till med att tippa av massa skot på tippen med pappa. Jobbigt, pouuh! Snart ut och rida Jojjen också. Gårdagens ridpass gick så bra, sorgligt att vi har mindre än 2 veckor kvar med varandra nu.. Men ska inte skriva om det, för då kommer jag bli så himla känslosam och jag är inte riktigt på right move för det. Jag är hungrig! Så snart blir det käk. Mums!

See ya later!
OCH hörrni, ni måste kolla in min & Marries nyskapta blogg.
Den är kanske inte så mkt värd just nu, men när vi båda befinner oss i samma rum i skåne så får ni veta ALLT om vad som händer. Just det som ni inte får missa ;)
Check - http://karmaungar.blogg.se/

Peace!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback