äre lördag? ja men det är det ju. det är lördag idag och imorgon söndag

Varför tar alltid lördagar slut så fort? Jag menar.. Bara för att jag sov länge idag så blev dagen kort som en järnspik avbruten på mitten. Och det är kort! Så därför betämde jag mig för att göra ett schema så att jag hann med planerna för dagen som egentligen var noll.

- Städa rummet
- Tvätta (jävlar! den har jag glömt bort.. är nog klart nu)
- Långis promenad med Drake
- Äta kladdkaka
- Stalka Love bl.a.
- Busa al night long

Det är ganska sjukt hur bilarna kör här. Igår när jag och Love cyklade till Hammenhög så kom en bil bakifrån och tuta och greja. Sen körde han förbi saktasakta och körde mot Love som fick märken över armen. Fan vad jävla arg man kan bli för såna typer. Tål dem inte! Sen kom det 2156357 bilar i 342416439 km/h, ungefär. Är fan riktigt scary att cykla då. Nu ska jag hämta min tvätt som vart klar ganska länge nu.

Ha det fint och sup inte ihjäl er
Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback