längtar..

Imorgon är det en stooor dag! Vad händer då? Jo min tandställning kommer att tas ut. Vilket jag längtat efter i 1½ år nu. Kommer bli så jävla ovant, men skööönt! Lika skönt som getingsticket jag fick igår natt? Osäker på det faktiskt. Jag skullle ta upp laddaren till datan och helt plötsligt brände det till. Trodde att jag hade fått en jävla stöt av laddaren först innan det klickade. Nathalie som också var med fattade lagom mycket när jag stod där och.. skrek? ;p
Haha Nathalie åkte hem efter att hon hade tagit hand om mig vid halv 4. Före det hade vi vart i grillstugan vid Sunnanå och myst sönder med Maria i alsset också. Tack för den kvällen! ♥

Mamma ringde mig nyss och hon hade ringt Bollerup imorse. FAN VAD HÄÄÄÄRLIGT! Jag fick det största rummet i Affären (hade önskat det boendet). Jag skulle ju egentligen bott med bästa Marrie. Men hon dissa Bolle i sista stunden och ska nu börja på Strömsholm den busen. Så det var just därför jag fått det bigaste rummet eftersom att vi skulle delat. Men nu får jag det all by myself istället ;) lyx!
Sen ska jag och Drake vara med och träna olika hundsport discipliner varje måndag framöver. Kan inte bli bättre? Jo.. Om Marrie valde Bolle igen då men. Jag förstår dig ;)

Nu ska jag ut och rida.
Ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback