saknat mig?

Hehe ja.. Nu har jag äntligen fått tag på min blogglust som tyvärr vart på rymmen nu ett tag. Kan kanske vara min nya data som gjort att lusten äntligen kommit tillbaka igen! Hope so. För nu ni, nu har jag en jääävla massa att berätta för er ;)

T.ex. om Kaos. Melleruds musikfestival som gjorde 30-31 juli -10 till två minnesvärda datum. Allt folk samlade på ett ställe för att njuta av all härlig musik. Tillsammans med all den sociala biten så finns inte mycket som kan slå den helgen. Inte illa pinkat att få bl.a. The Ark, The Sounds, Petter, Salem al Fakir och Mustach till lilla Mellerud. Hoppas nu dem får ihop det till ytterligare några Kaos i åren framför oss. Vore en nice tradition ändå ;p
Kanske finns några läsare som vill se hela Kaos utbud av band? Kan jag la ordna ;)
[intenting], Adept, Anderas Grega, Annielle, Asha Ali, Babian, Bye Bye Bicycle, Carolina Wallin Pérez, Chords, The Coffebreakers, Colours that Collide, Concept Store, Growing Pains, Holmes, I Am So Me, Invasionen, Kultiration, Little Dragon, Lobstah, Looptrop Rockers, Markus Krunegård, Masshysteri, Nejra, New Moscow, Organismen, Precious Tears, Sator, Social Siberia, The Berndt, The Fast Forwards, Walking With Strangers. Det var dem.
Tack iaf för den helgen alla inblandade, ni vet vilka ni är ;)

Sen på söndagen direkt efter Kaos, alltså den 1:a august (fatta att det redan är augusti..! hemskt) åkte jag, Drake och mina kära vänner Nathalie & Maria till Norrköping för att stanna veckan ut hos mamma. Måndagen bestod för mesta delen av shopping. Sen på kvällen stack vi på bio, Eclipse. Hade inte sett den förrens då! Men den var absolut så bra som jag hoppades på. Efter ett fåtal timmars sömn blev det tisdag och ytterligare shopping stod på tur. Fast då först till Cloetta fabriken för att införskaffa sig lite sådär lagom mycket godis ;) Mums! Sen åkte vi vidare till MediaMarkt för att jag nu ska kunna sitta här med min nya data ^^ Jag ÄLSKAR den! Det är en HP av något slag, laaaaaaptop då vavava. Lättast att få med sig den på tåget på så vis ;) Eftersom att det nog kommer bli mycket tågsittande dem framtida 3 åren. Tack Skåne! Men hur som helst så fortsatte vi att göra slut på pengar väl inne i Norrköping igen. Tisdagskvällen bjöd på en utomhusbio, Bröllopsfotografen. Jätte mysigt! Onsdag.. Vad fan gjorde vi i onsdags? Förutom att shoppa igen.. Eh jag kommer inte ihåg :p
I torsdags var vi i en park hela förmiddagen/middag med Drake. Sen tog vi det gaaanska lugnt tills vi gick ut och käkade med kära släkten i Nkp. Idag, fredag har det också vart lugnt med kortspel i solen och bilsittande på vägen hem. Och ja.. Nu sitter jag här hemma i Mellerud igen. Fast imorgon sticker jag till Borås med Drake. Valpträff, vilket ska bli himla kul! Han var så himla duktig i storstan, skötte sig prima! Puss på honom ♥
Sen återgår jag till vardagen vilket innebär jobb. Men det ska bli kul.
Jag har massa bilder som väntar på uppmärksamhet, men för er som läst min blogg tidigare vet att mina bilder är stora och feta. Och med inte världens snabbaste internet blir det ingen bra kombination för mitt tålamod som är n0ll! Aja, imorgon ska jag försöka ta tag i det ändå.
Nu närmast väntar lite sömn.
Go natt! Peace från sjukling



LOVA att inte lägga ut den bilden på mig :'( LOVA! D:



BÄÄÄÄÄSTA RESAN ELLLE??! <3 Var det inte på onsdagen som vi typ satt inne hela dagen? ^^ :P

2010-08-08 | 12:43:34

Jag har saknat din blogg!!!! ;) tack själv på kaos :P

2010-08-08 | 21:48:52

PEACE LIKSOM!

PUSS PÅ DIBG!

2010-08-08 | 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback