nedräkning..

Nu är det tre dagar kvar tills vårt jullov drar igång vilket gillas oerhört mycket! Jag är även medveten av att det var jävla länge sen jag blogga nu. Skärpning där va? Jodå, ska allt försöka. Med samma ursäkt som alltid skyller jag på tidsbrist ^^ mycket med skolan nu det sista och så är jag ganska mycket ute om kvällarna. Så hoppas att ni överlever, snart är det ju som sagt jullov och då lär jag uppdatera litta mer. Vad har hänt i mitt liv det senaste då? Jo, den listan är ganska lång. Men galen och rolig är i stort sett varenda dag här nere :D
I fredags kom min kära mamma hit så då blev det att käka pizza och fixa med litta. Sen i lördags så åkte vi och shoppa en hel del i Ystad. Jätte mysigt! :) Sen senare var det 18-års gille för Tommy och några andra. Jävligt kul blev det! Lite pics följer här;





Nu blir det.. eh jag vet inte! Men ha det finers ♥

peeace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback