weekend at anna's

Oj, nu var det söndag igen! Har vart en händelserik helg med många nya minnesrika stunder. Hänkade på bästa Anna hem i fredags och vi började helgen med ett ridpass i ridhuset. Red finfina Salerno och mumma på den hästen. Hoppade även för första gången på 1½ år, me like! Sen blev det att skynda sig och fixa till sig lite innan det blev fiesta med Annas goa polare. Pretty awsome!
Igår blev det en tur till lund/malmö för att shoppa lite. Efter en sväng in på Gina fick jag en klänning som jag även hade senare på kvällen då Annas syster Sofie hade 20-års fest med Afrika tema. Sen lite annat smått och gott.
Och ja.. Sen var det då lite fest igen och med våra snygga leopardklänningar var jag och lilla Anna top notch!
Efter en massa dans med klackskor kunde jag knappt gå och fötterna gör fortfarande ont, men va fan? De var det värt. Nu idag har jag sovit ändå till 16. Välförtjänt där!







Nu ska jag snart sova igen. Ha de gott!
Over and out



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback