1 juli?!

Asså shit.. Redan första juli, vadå tiden går fort? Den går inte fort utan den går jäävligt fort! Scary att man snart flyttar till Skåne och börjar ett helt nytt liv. Jag längtar faktiskt!
Idag har det också gått fort. Gick upp kl. 8 idag och sen ut för att fixa Jojjen för en tur i vattnet. Åkte till typ Vita - Furusand området och snacka om pigg häst här va! Jisses vad han var glad! Haha sötnöt. Direkt när jag kom till vattnet så hoppade han upp och ner och när jag lättade på handen for han fram i full galopp. Det dumma var att han glömde att lyfta på fötterna så han snubblade och gick ner på knå vilket gjorde att jag helt oförbered plaskade i. Fatta vilken tur att jag precis hade lagt av mobilen! Annars vore det inte lika roligt.. Fast då var det förbannat kul! Jag tog av mig ridkläderna och Jojjens sadel och tog en faktiskt ganska lång simtur. Det är så himla mäktikt att simma med en häst. Blir ett sånt schvung under vattnet och ah.. Härlig känsla det där! Efter det red jag vidare med blöta kläder, fast eftersom att solen var med mig så torkade jag upp ganska snabbt (h)
Nu har jag mest legat ute i solen och läst. Och snart väntar jobb. Fast först ska jag äta lite mer för att sen äta ytterligare lite till. Jag gillar mat :D

Imorgon drar kanalyran igång och ännu bättre kanalyrerocken. Snyggingar on stage? Oh yes. Detta låter inte helt fel detta tycker jag.

Har massa bilder som jag ska lägga upp.. ikv? Ah jag ska försöka iaf, men lovar inget.
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback