hungrig!

..och snart väntar grillat! hoppas även på ngn smarrig efterrätt ;)
Har jobbat idag och dagens pass var utomhus i solen så har en fin linne-bränna.. Sexigt heeeh nej :D
Stod ute från 9.30 till 16, ganska varmt om jag får säga det själv. Oh yää! Hittade en Ben & Jerry i frysen som nu blev min, lycka upphöjt till 1000! Eh ah, well.. Drake fick följa med till tha jobb idag och han är lugn som en ko. Haha! Efter jobbet så tog jag mig en runda till bloms (tips från the boss att det var fyndarchans!). Hittade faktiskt en tröja och en t-shirt. Även lite gottigottgott slank med. Hoho gudars vad gott det är med Ben & Jerrys! :D Halva kvar
Cyklade fram o tillbaka från Bloms eftersom att min moppe dratt på sig punka. Och jag HATAR att cykla.. Euuw. Som tur var hämtade mamma upp mig när jag kommit hem så att jag kunde hämta moppen som nu är fixad. Wroom. Nu blev jag matad av mamma, en jordgubbe. MUMMA! Haha jag vet att jag inte skriver så sammanhängt XD Men ni fattar la?! ;D Nu håller jag och mamms på att skriva på alla Bollerup papper. FAN VAD JAG OCH MARRIE KOMMER ÄGA UPP! Eller hur sweetie? ;o Säkra Bolle kommer bli osäkert.. Aw stackars. Men jag längtar så in i.. Insparken lär bli intressant.. Men ne, nu väntar mat och fotboll. Ehy vänta! Vadå fotboll? Ah men du vet.. VM! Semifinalen mellan Spanien och Tyskland. Ahrå, Karin har kollen ;)
Puss
Bara för att påminna om att jag är kung..


VI KOMMER ÄGA ÄGA SÖNDER :D:D:D:D

2010-07-09 | 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback