home sweet home

Nu är jag återigen hemma och helt slut. Hann knappt komma innanför dörren innan jag var tvungen att sticka igen för att jobba. Fast det var skönt att få röra på sig efter att ha suttit stilla hela dagen. När jag var klar på framnäs så stannade jag till utanför mormor för att krama om Drake. Började nästan gråta när han kom springande.. Saknat honom! Har nog aldrig sett honom så glad :'D Hjärtat mitt. Tog snabbt moppen hem och drog med Tommy ut till bilen för att hämta hem vovvsingen. Just nu ligger han under stolen och snarkar, det har han gjort sen han kom hem.
Haha! Ganska sliten verkar han vara. Imorgon kommer förmodligen Emelie på förmiddagen och vi hade tänkt att rida ut och ta ett rejält snack. Sen jobbar jag och efter det så kommer min andra Emelie och har pyjamaspaty med mig ;) Låter som en bra dag! Men först tar jag mig an musiken från mobilen som hjälp till sömnen.
LOVAR att lägga in massa bilder imorgon från.. massa! (om jag får tid vill säga xd)
Ni kan få bilder på Drake nu förresten.



Inte så bra bilder, men tog snabbt förut med mobilen så..

Men neeee! Nu ska jag drömma.
Goonatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback