midsommar 2010

I måndags var det årets ljusaste dygn, men nu går vi mot mörkare tider igen.. Blä!
Imorgon (idag) är det midsommar och det ska jag fira med att äta mig rund som en elefant. Midsommar är som tur är alltid upplyst och inte ngt äckligt mörker som faller över oss. Efter att ha ätit massa hos kära mormor blir det att mobba några små vänner. Det ser jag fram emot. He he
Idag var jag i Karlsatd med Drake igen. Hoppas att han växer rätt från och med nu. Lille going!

Juste, jag ska hålla mitt ord och hålla en omröstning här och nu.
Vad låter bäst: Prins Johan eller Johan Kotlett?
Jag drar rösten på Prins Johan för det låter mest gay.

Go natt och ha eran bästa midsommar någonsin





Haha detta låter mysko.. Men jag satsar på Prins Johan jag med. Ha en bra midsommar Karin!

2010-06-25 | 01:33:45

johan kotlett utan tvekan :D

2010-06-26 | 17:42:20

Bäjb skrev!:D

2010-06-30 | 20:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback