torsdag 3/6

Idag hade jag & emelie ledarskap på ridskolan. Ganska lyckat tror jag ändå att det blev :)
Sen stack jag och maria till vita. Tänkte checka av årets första dopp. Men fyfan vad kallt det var!
Gjorde ju ont i hela kroppen.. Men lyckades tillslut få ner kroppen i vattnet and that's it! :D
Igår var jag med emelie och hade det flummm också. Bilder ska jag försöka ladda upp från det också.
Men först från någon enstaka från idag.




..och ja. Mina feta bilder tar som jag sagt tidigare 100 år att ladda upp här.
Men några får ni nöja er med ;)

Gonatt!
Puss


vilka mysiga sommarbilder...tror att jag har en likadan bikini som du, fast din va finare färg ;)

skitsöt blogg!

2010-06-04 | 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback