fixelipix,

Sitter nu här i mitt rum som för en gångs skull är himla mysigt.
Har tänt en massa ljus och så är det.. (tro det eller ej) STÄDAT! :D
Det är inte ofta som man faktiskt kan se själva skrivbordet..
Men ikväll har jag vart duktig ;)

Tidigare idag drog Maria med mig hem och vi hade då fått en idé om att klä ut oss imorgon i skolan.
Typ till påskgrejs & blablabla..
Men förutom det hade vi även tänka baka ngt och ha med sig och dela ut till dem som vill ha.
Men ah.. Det vi skapade blev la så där.. yeees, lyckat! ;o
Tagga påsklov nu också eller?! :D YÄY!


Drar en liten snabbkalender för 'PÅSK';
Imorgon (torsdag) - vbg ( tandregleringen.. tack & lov för att tandställningen snart ryker!), skola och efter det träning, I guess.
Fredag - Borås
Lördag - Kalas
Söndag - Typ kalas?
Måndag - Norrköping
Tisdag - Nkp, och vet ni vad som händer denna kväll? Jo jag får träffa min framtida älskling för första gången!
Alltså en valp ^^ livet leker!
Onsdag - Norrköping. Drar mig hemåt på kvällen.
Torsdag - Träning
Fredag - Vbg, träffa Emelie.
Lördag - Säsongsstart! Tävling i Alé.
Söndag - Leeeedig!

& btw.. bloggen är nystylad ;)
vet att jag inte är världsbäst på sånt, men aja..
den duger. tack iaf till vicki som skapat headern.

Nu drar jag mig en date med sängen.
Kärlek till er ! Puss








jekla cp! jag kan fortfarande inte se headern -.- :(

2010-04-01 | 17:40:32

då är det du som har problem nu assååå ;o

2010-04-01 | 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback