me like (y)

Idag hade vi då ett himla trevligt franskaprov! Så skönt att få ha checkat av det.
Fick även reda på resultatet från den nationella muntliga delen i svenska. Är förbannat nöjd!
Och efter skolan hämtade jag min nyinköpta gitarr och vad kan man säga? Gillar'n!

Jojjen fick sig även ett träningspass och han gick super. Vad annars? ;)
Dagen avslutades med att jag hängde på pappa och Tommy som skulle ut och provköra en bil.
Tommy goes 18 (y)
Vilket är lika med körkort och jag får skjuts dit jag vill av käre bror.. Hoppas jag ;o
Iaf till skåne :D

En sista grej innan sängen kallar...
Visst är det helt fucking underbart med VÅR?! :D
Idag var solen fan uppe till 19 och det var ljust till 20. Jösses vad livet kan leka ibland!

Sov gott & dröm vått ;)
Puss









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback