nämen? karin?

Nu var man tillbaks, och denna gången menar jag det verkligen..
Jag ska börja blogga varje dag!
Så jag välkomnar snällt vickevirevirus att hjälpa mig med headern ;) tacksi!

Det har hänt massa kul i.. jo men denna veckan typ.
Så som att den 15.e maj hämtar jag min framtida bästa kompis, en puppy!
En hane som heter.. heter någonting som jag inte vet än.. Hjälp?
Jag har typ tänkt på Ollie, Miilo, Kåda, Shalo, Elroy, Orlie.
Men jag har inte dirket fastnat för något, förutom Elroy i ett tag men tror inte jag kommer orka ropa det.. Jag menar;
'' EELLROY! '' Det tar ju på krafterna att ropa det ;o
Det ska vara lätt att säga och likom bara flyta ut på tungan om ni förstår vad jag menar.

Sen är jag ett steg närmare Bollerup (gymnasium, skåne). Den preliminära antagningen gav mig öppna dörrar, men man vet ju faktiskt dock inte vad som kan komma att hända till nästa sökning. Men hoppas på det bästa! :)
Till skolan kommer jag att ta med mig den nu namnlösa hunden. Hästarna kommer jag vara tvungen att splittras från.. Det kommer vara obeskrivligt svårt att lämna dem. De har betytt ALLT i hela livet! Känner att jag vill lägga all den tid jag nu lägger på hästarna på hunden. Iaf första året, sen kanske jag skaffar ny häst. Får se.
Kände att jag behövde skriva av mig lite ^^

Men ne, sängen väntar.
Peace!





Elroy, vad sött! :>

Kolla igenom kalendern om du inte är säker på "Elroy". Finns rätt halvkonstigt söta namn där ;)

Personligen så tycker jag att "Trassel" är ett sött namn :)



<3

2010-03-29 | 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback