Gilla!

Jag bara älskar regnet! Var ju evigheter sen som det regna sist.
Och vad passar inte bättre till regn än en film? :D
Mysfaktor 1000.

Fick världens idé nu förresten! :D
Fick nämligen tillbaka alla mina Sims spel som Nathalie lånat i 100 år förra veckan ;)
Så ja fan! Nu ska jag spelaaaaaaaaa. Tror jag..
För Drake ligger och stensover på altanen och om jag känner honom rätt så kommer han ligga där i ett bra tag till. Så det skulle ju faktiskt passa ganska så grajt med lite såna där ''gamla minnen'' spel.
Kör på det, fast kommer antagligen behöva ett lycka till.. Brukar vara svårt att slita sig :p

Ha det mys i regnet!





Vadddddå 100 år? Jag är ju snabb som fan, som alltid? Vad har du fått för dig nu? :O djup sarkasm? nejdå :D Du kommer inte kunna slita dig, det kunde inte jag på 100 år tydligen XD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! jag gillar Polllly, de får mig att känna mig konstigt glad, jag tror det kallas... socker? :D

2010-05-12 | 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback