insane!

Detta är väldigt grymt! Kolla här.. Jag och Maria satt vad datan och 17.50 så ville jag ha glass. Bloms är det närmaste stället så vi kollade deras öppetider och vid 18.00 stängs det. '' Fan hinner vi?''
Hur som helst så sprang vi ut och fick fart på moppen. Väl framme så stängde dem precis dörrarna! Men va fan.. Vi hade åkt dit och vi ville ha glass så efter lite bankade på dörrarna fick vi som vi ville (H)
Så från att sitta inne och komma på idén till att sitta med glass i handen vid Bloms tog oss alltså 10 min ;)
Ändå är det ca. 3 km till Bloms härifrån. Sen kunde vi inte motstå lekplatsen... Himla kul faktiskt xd
Efter att alla bilar åkt så drog vi oss också. Jävla tur att vi åkte precis då i och med att de höll på att stänga grindarna. Skulle ju vart så kul att bli instängd där ;)

Dagens citat lyder ;
Maria - '' Jag tycker att småpojkar är mycket gulligare ''

och ;
Jag - '' Vad sa föräldrana om förra trippen till Bloms i torsdags då? ;)''
Maria - '' Ne, dem vet inte ngt om det ''
Jag - '' Men sånt ska man säga!''
Maria - '' De frågade ju inte vad vi gjorde så då får dem skylla sig själva. Vad sa dina då?''
Jag - '' Öh.. Jag har inte berättat ''
Maria -  -.-


Maaria - Watch today’s top amazing videos here
Haha!

Blir inte lite störd på att alla andra videoklipp inte vill laddas upp.. Får ta de någon annan gång!

..och juste, höll på att glömma ;
Kristoffer är bäst! :D (snäll jag är!)

Nu ska jag kolla film.
Ha de nice!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback