lycka!

Gick upp tidigt som aset idag.. Vilket visade sig vara i onödan. Jag gjorde i ordning Jojjen och vi fick klart allt och drog mot Sjuntorp. Eftersom att jag skulle starta först enligt startlistorna så var jag ju också även där först. Men när jag kom till sekretariatet så sa dem att någon ändrat mina klasser. Så jag skulle alltså starta i en annan klass.
Annan klass och då även annan tid. Istället för att starta 8.30 så skulle jag rida första klassen 11.24. Fatta vad glad man blev... Ingen hade informerat oss om klassbytet, vilket hade varit ganska så tacksamt.
Aja, hade inte så mycket att välja på utan vi fick vänta in tiden.

Första klassen LB:1 - lagklassen
:
Jojjen kändes tung på framridningen, men red ihop honom så gott jag kunde.
Programmet satt felfritt och jag var faktiskt nöjd! ^^
Tro det eller ej. Men det resulterade i en första placering på hela 74.9%
Helt galet! Bästa Jojjen.

Andra klassen LA:1 - lagklass (inviduellt):
Efter ytterligare väntan så blev Jojjen trött.
Han brukar för det mesta bli ostabil då. Men idag.. Jag hade gett mig fan på att få en felfri LA runda.
Helt felfri blev den dock inte. Han bröt lite i ena förvända galoppen och i den sista halten klantade jag till det.
Trodde aldrig på att få 71.3 %. Men så blev det och det räckte till första placeringen.

För laget lyckades vi skrapa ihop det till en 3:e placering. Himla bra!
Dagen har varit underbar! Kanske inte sista tävlingen för mig och Jojjen trots allt :')
Hoppas på det absolut bästa.

Drake skötte sig också himla bra idag. Han hade det väldigt roligt såg det ut som i alla fall ^^
Gosis!

Nu blir det fix och sen sängen. Är fruktansvärt trött.
Så ja.. Om ni orkade läsa detta och inte vara hästintresserad så är ni ganska bra ;)
Sov gott, för det ska jag.
Puss



Älskling ♥






jag läste! ;D grattis bruden ;D

2010-05-16 | 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback