onödigt inlägg

Äntligen har jag blivit pigg! Somnade 3 ggr idag i skolan. Jag fattar inte hur, för jag har aldrig somnat i skolan förut. Jo en gång förresten, men det räknas inte eftersom att vi kollade på världens sämsta film just då. Men aja, hur som helst så är vi lediga imorgon. Då bär det av till thn med Emelie och sen så har jag 254543164289 saker att göra.
Fast hellre det än tvärtom. Det finns knappt något värre än att gå hemma hela dagen och inte ha ett skit att göra.
Fast visst.. Det beror ju lite på också. Om man har 40 gaders feber så har man i stort sätt inget annat val än att vara inne framför tvn. Jag kanske är konstig.. men jag tycker om att ha feber, iaf till en viss gräns. Man sover så sjukt skönt när man har det! ^^

Oj, nu kom Maria!
Ha det fint så länge.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback