REGN!

Okej.. Jag skrev för någondag sedan att jag gillar regnet. Men kanske inte 15569598889 timmar i streck.
Om det regnar imorgon också så blir jag inte speciellt glad. Tävling med Jojjen. Känner mig oerhört laddad och vill bara ridaridarida! Fast Jojjens kondis är ju inte den bästa så om jag känner honom rätt så kommer han bli motsträvig i andra klassen. Men aja, det blir hur som helst roligt.
Drake ska få följa med också. Han sov visst inte så länge inatt som jag hoppats på..
Vi var hos mamma i natt i ett tomt hus. Finns inte mycket kvar här nu, typ bara massa lådor.
Hur som helst så väckte han mig vid halv 5 genom att hoppa på min rygg och skälla.
Eftersom att jag låg på en madrass på golvet så tyckte han det var väldigt kul att störa mig.
Så gissa om jag vakna på en bra sida? Mja.

Snart blir det ett pass med Jojjen i regnet. Det lockar faktiskt mer än vad man skulle kunna tro.
Men på något vis så är det lite mysigt att rida i regn och bli genomblöt och genomfrusen.
Fråga mig inte hur.. Men det bara är så.

Nu drar jag mig ut.
Ha det fint!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback