Schemafritt!

Oohyes!
Lediga idag och då hade jag tänkt att sova lite längre.
Men lilla Drake ville inte sova mer så det blev att gå upp tidig ;o

Igår så var jag med maria och gullungen tog typ 700 bilder på mig & Jojjen!
Nu när jag ser på bilderna så ser jag verkligen att jag behöver finslipa sitsen xd
Fast i och med att jag inte haft någon Nina som skällt på mig på ett bra tag så har jag hamnat där jag sitter nu ^^
En bild, gillar jag skarpt!
Checka denna (igga sitsen)


Om jag orkar så laddar jag upp fler någon annan gång.
Tack Maria! :*

Sen så fick vi även ytterligare besök.
När jag precis satt igång Jojjen så brummade det till och på gårdsplanen stod Emelie & Rickie. Oh what fun!
Jag och Maria fortsatte med fotograferningen medans de gick in och hälsade på mitt monster.
Sen ägde jag upp på guitar hero :D
Kvällen blev himla trevlig faktiskt!

Nu hade jag tänkt att gå ut i solen och läsa.
Ha en go dag!

Peace





GÖTT IMPAD AV BILDEN! :O



älskar den verkligen :'D <3

2010-05-09 | 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback