hej & hå

Varför måste man vara så trött? Vill bara sova hela tiden men kan inte somna.
Orkar inte träna, men måste ut! Jojjen behöver en genomkörare men pallar absolut inte det idag.
Funderar på att släppa över dem till stora hagen istället så att de får springa av sig där.
Men då får jag träna på ngt annat sätt. För även om jag är segare än på ett bra tag så har jag ändå en massa överskottsenergi som bara vill ut! Så kanske en springtur? Eller stryrketräning? Pappa blir nog glad om han får puscha mig lite ^^
Fint väder ute, men kallt.. Har frusit hela dagen, så när jag kom hem ställde jag mig i en varm dusch.
Men blev snabbt lika kall igen. Uääk! Ge mig värme.

Ne ursch vad man klagar ;o
Ska nog ta tag i dagens träning istället , hehe
Bloggar kanske senare, /care?


Haha roligt man kan ha, hittade en grej som slumpar fram bild från hårddisken.
Ganska fail men jag hade tänkt att dra med minst en bild i varje inlägg, så bara för det så ska jag köra på slumpen idag .
Så here we goooooo! Lovely.. Hmpft!

Men juste! Ut var det ja
hejhej ♥



ta duschen ;)

2010-05-11 | 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback