TISDAG .

Jojjen gick finfint! Bara om jag kan träna tillbaka lite mer muskler så blir det ännu bättre ;p
Snart tar jag en paus från HK plugget och checkar Cougar Town. Så himla sevärt!

Idag hade vi labben för nationella i biologi och ah.. det var ju faktiskt lätt! ;D
Sen på eftermiddagen smet jag med de som skulle kolla runt på Dahlstiernska SP.
Man fick ju liksom gratis fika! ;o
Fast det var inte gott... Däremot vann vi glass! Haha ÄG (Y)

Är det bara jag elr ska det bli fruktansvärt skönt med en långhelg?
Jag ska sova. Och kanske äta. Sen träna och varför inte hoppa fallskärm och när man ändå är i farten vill jag passa på med att sno en båt och åka över Atlanten. Någon som är på? :D

Men aja, nu har visst Cougar Town dragit igång.
Ha det mys!
Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback