harry potter night is waiting

Och det med sweetisarna Anna (Runken) Rundquist, Pernilla (Pär) Björverud! Blir fan så bra :D
Just nu sitter jag på mitt rum som nu är pretty mysigt. Har tänt massa stearinljus lite här och var och till det ganska go musik! Drake ligger och sover, han blev nog ganska utmattad efter turen i snön förut. Jävlar vilken lycka han visar när han får springa i snön, så söt så!

Har ni några goa planer för kvällen då? Hoppas ni tar vara på den, för helgerna nu för tiden går ju himla snabbt. Även veckorna. Det bara susar förbi en! Fast det betyder även att det riktigt snart är JUL och LOV! Det mina vänner gillas äckligt mycket ;) typ lika äckligt mycket som jag ätit idag, helt sinnes! Haha, tur att man har en kropp som inte vill bli fet. Om det var tvärtom så skulle jag fan vara bredare än en tomte på tvären. Yees, true story..

Jag har skrivit det tidigare idag men skriver det igen; Ha en fantastic kväll!



Peace dudes



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback