mmm.. affären specialarn ;)

Yes! Så har vi nu döpt vår allas favorit här på Affären (som för er utanför Bollerup är vårt boende). Det är chokladbollsmeten som fått det namnet. Det är lätt som fan att göra och går på typ 2 minuter. Perfa liksom! Det äter jag nog nästan varje dag, vilket är illa.. haha! Om en timma så väntar 3 timmars matte. Och där kan man ju fan undra om vi är helt 100. Men imorgon väntar ett matteprov så ikväll har vi ett s.k. ''sista skriket!'' där vi kan få hjälp med sånt vi inte riktigt förstått. Vilket är himla bra egentligen, men är inte alls på mattehumör nu.. Om jag ens någon gång varit det ^^

Åkte från Malmö med Marie imorse och sov hela vägen till Bollerup, så jag kände mig halvt död på första lektionen som var engelska. Sen är det så att på måndagar är vårt schema jävligt chill. Vi har en teoretisk lektion och sen två profil lektioner efter lunch. Idag bestod de två lektionerna av löshoppning och ridning. På ridningen fick vi rida självständigt och fan vad jag saknar det.. Saknar att rida så sjukt mkt! Framförallt med Jojjen ♥ min lilla pärla!



Well.. Vad ska jag mer skriva om? Kanske om vad jag gjort nu i helgen? I fredags var jag på bio med Marie och hennes kompis Anna. Harry Potter blev det så klart och den var tiptopp! Sen i lördags kväll var vi taggade till 1000, Bullet for my Valentine hade landat i Baltiska hallen i Malmö, sjääälvklart gick vi dit! Så fucking awsome var det! Förbandet var förresten Funeral for a Friend.


Bilder tagna med mobilen så inte världsklass på kvalitéen direkt

Detta får räcka för idag. Ha de gött buddies!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback