saknade

Saknar mina gullungar där hemma! Nu när snön även kommit till oss här nere så kom jag och tänka på de härliga minnen vi alla har på just vintern och i snön. Som förra året på lucia när det var världens snöoväder hemma och även på öronmat har jag för mig? Allt pyssel inför öronmat är ju nästan ett oslagbart minne! Spec 2008 då vi KNARKADE en speciell låt. Myspys! Skulle inte vara fel om ni kom och hälsade på imorgon eller så ;)





Tack för brevet som jag fick idag Emelie! Blev jätte glad :')
Tyvärr så har jag för tillfället inga frimärken så kan inte svara tillbaka, men PUSS på dig going ♥
Ska bli mysigt att ta en kväll för att snacka igen massa när jag kommer hem!

Nu ska jag ta vara på denna härliga fredagskväll. Så otroligt härligt med snö! Älskar det.

Stay in touch!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback