fyndar'n

Inne i Tomelilla idag och handlade lite. Det är en affär där som heter ''Bo Ohlsson'' eller något liknade och dem har ta mig fan alllllt! Köpte ett par hörlurar till mobilen eftersom att Drake bet sönder mina älsklingar.. De kostade 30 spänn så inte bästa kvalitén kanske..? Men var tvungen att köpa något par eftersom att jag måste ha musik på tåget i helgen Annars är det näst intill tortyr för mig. Sen fick jag köpt även en flaska hundschampo som drake var snabb med att öppna.. Hade lagt väskan på sängen och skulle bara hämta ett glas med vatten, men på den korta stunden hade han fått tag på schampot och öppnat. Så på sängen vilade massa hundschampo ;) TACK Drake!
Sen skulle jag egentligen hämta ett paket som pappa skickat hemifrån med mina nya ridskor i. Men självklart hade jag tappat bort aviseringslappen. Så jag kunde inte hämta ut paketet. Sen trampade jag snett när jag ner för en trappa så har svinont i foten nu också. Vill skåne inte ha mig här? För nu har jag skadat mig tillräckligt mycket tycker jag..

Nu ska jag plugga engelska. Pöss och sov så gott!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback