jag skakar...

Bokstavligt talat! Min arm darrar sönder så ni anar inte hur svårt det är att skriva med tangenterna just nu. Skulle dricka ur en mugg men spillde ut hälften tack vare armen/handen. Mycket trevligt.. Kanske beror på att jag är genomfrusen från topp till tå? Ne vad vet jag. Dagen idag har vart chill.
- kl:10 engelska i 1½ timma.
- kl: 11:30 lunch
- kl:13:00 fårprofil
- kl: 14:30 fika
- kl:15:00 koprofil
- kl:16:30 kvällsmat
- kl:17 hundträning, apportering

Och nu sitter jag här och är trött! Ska göra klart matteläxan tills imorgon och efter det bara kolla på massa Vänner- avsnitt :) Drake är också skapligt trött efter träningen. Han tyckte inte att det var särskilt kul med apport. Han sprang efter pinnen men sen sket han i att ens nosa på den. Vissa ggr var han jätte duktig dock men. Nästa gång ska vi pröva på agility, vilket jag vet inte kommer vara en av hans toppgrenar i och med hans balans. Men det kan vara kul iaf! :D

Ha en fin kväll



Kan du inte visa bilder på ditt rum, stallen osv? :)

2010-09-06 | 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback