puuh!

Nu är halmbalarna rullade och allt är i stort sett nerpackat. Jag är helt slut efter 2 dagars barnpassande och medaljförsäljning. Idag var det många ungar som ville få sig en guldmedalj så pengarna rullade in ;)
Har vart riktigt kul också! Idag var Drake med mig hela dagen så nu ligger han och sover under skrivbordet. Han gick och la sig direkt efter att vi kommit innanför dörren och han går inte att väcka. Jag var lika hungrig sopm han var trött tror jag. Jag missade maten så inte käkat något mer en lite nudlar till frukost. Så jag gjorde i ordning snabbmakaroner och köttbullar till det. Jag ställde allt på mitt rum och skulle ställa fram glaset när jag på något konstigt sett lyckades välta det och ett paket med flädersaft så att glaset gick sönder mot min armbåge. Så nu sitter ett stort plåster där och under det så ligger en lös skinnbit och massa blod.. Låter väl rikitgt niiice?! :D
Gjorde as ont.. Men iaf, nu ska jag plåga mig lite extra genom att vaxa benen. Yäy!

Här kommer lite mobilbilder från helgen bl.a. Systemkameran kunde jag inte använda eftersom att laddaren glömde jag hemma och batteriet är slut på den.



Drake hittade en kompis i halmen

Rullningsbanorna vid en paus

Lovisa & kungen

Cornelia ''Corre'' & kungen



Marie & Pernilla



Pernilla ''Päär''

Pernilla, jag & Marie

Fotbolls publik. Selma, Anna & Patric som för övrigt idag flyttade från Bollerup :(

Fotboll

Sunniva

Värlends sötaste föl som inte syns på bild.. Haha !

Marie & Sunniva

Haha Cornelia & Lilla Runken

Damphunden

Hittade några får. Älskar får, så jävla roliga!

Hittade några kor

Camilla, Pernilla & Sunniva


Så det var allt för idag. Och alla ni i Mellerud, jag kommer hem nästa helg!
Så ses förhoppningsvis då.
Peace





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback