tidsfördriv

När man är sjuk så har man inte så mkt att göra.. Så tänkte svara på några frågor :)

Vad gjorde du igår? Orkade mig igeonom skolan och var sjukling resten av dagen.
Har du ett eget rum?: Nej, bor under en sten
Är du kåt just nu?: Borde jag vara det?
Tycker du om stjärnor?: Jag är ju en stjärna så såklart!
Vad ser du om du tittar bakom dig?: En spindel på väggen..
Gillar du att baka?: Nej, as tråkigt..

Föredrar du blondiner före brunetter? Jag föredrar blåhåriga typer
Hur många kontakter har du på bdb? bdb var så 2006 ;o daaaah
Har du varit inne på snyggast.se?: Nej, jag kan lika gärna kolla mig i spegeln
Har du skurit dig? Det vore ju dumt
Älskar du någon just nu?: Ja, speciellt Göran Persson
Vad åt du senast: En godisbil från Gävle
Brukar du skriva fel på tangentbordet? kiashfoiue nej
Finns det någon du hatar?: Ja, speciellt Göran Persson
Har du druckit?: Nej, nykterist
Har du varit otrogen?: Ser jag ut att vara blond?
Vad ska du göra i helgen?: Krya på mig
Vill du dö?: Nej, man kan inte missa detta härliga liv

Har du någongång ägt en plastros?: Ja och det är inget att rekommendera
Tycker du om att teckna? Nja, är inte så duktig.. Jag menar, kolla bara på Mona Lisa. Hon blev inte så bra.
Har du ljugit?: Fult att ljuga
Vad vill du bli när du blir stor?: Godissmakare
Har du tittat på melodifestivalen? Nej
I så fall, vem hejade du på?: Göran Persson
Gillar du mat?: Mat älskar mig
Hur lång är du?: 168 typ
Har du hål i öronen?: Ja, tog två till i torsdags :D
Hur mycket är klockan?: 17:27
Har du en tjej/kille?: Blev nydligen dumpad av Göran Persson.
Har du något slags nitarmband?: Ja
Är din säng bäddad?: Definera bäddad tack
Vad är ditt smeknamn?: Kung
Vad är din dröm just nu?: Att bli frisk
Varför gör du den här saken?: För jag är sjuk, på alla sätt och vis
Har du en teve i huset?: Inte en, men 35436 st
Vilken är bästa låten just nu?: Hakuna Matata
Har du blivit sviken?: :(
Vilken klass går du i?: NV10n1 ♣
Har du varit olyckligt kär? Ja och gillar det inte
Tänker du göra klart det här testet?: Nej
Största sorg just nu?: Att Göran Persson krossade mitt hjärta
Största glädje just nu?: Att jag köpte Maria för en 5:a ;)
Vem skulle du dö för?: Göööraaaaaaaaaaaan..
vilken är din favoritfilm?: Våran franskafilm
den starkaste du vet?: Bamse
vad är det snyggaste på dig?: Eh, kläderna sitter där som ska iaf
Hur mycket är klockan nu då?: Kom ni inte på någon bättre fråga?
brukar du göra smileys?: Nej ^^ ;p :D :) ;) XD
Vad hatar du mest?: Matte ligger högt upp på listan
har du på dig för kläder nu?: Du kan ju alltid ta en sväng hit och kolla själv
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? Nja, lite kanske
Vill du gråta?: Vill och vill.. Jo jag vill! :'(
Fryser du ofta?: Nu fryser jag ihjäl, jävla feber
tycker du att du är söt?: Asså man kan inte fråga en tjej sånt, alla svarar nej
Äger du en papperskorg?: Ja, fast Drake verkar tro att den är hans
Har du ett landställe?: På ditt huvud ja
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: Kissa
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Tveksamt
Har du en morgonrock?: Ja :D
Vem litar du mest på?: Finns några personer som alltid finns där och som jag verkligen älskar ♥ ni vet nog vilka ni är!




gillar du prima skinka!!!?????? JAPP JAPP!

2010-09-25 | 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback