whoops!

Inte bloggat sen i.. söndags? Aja, ni överlever. Har nämligen haft minst sagt fullt upp här. Men det har vart kul! Idag så har jag hjälpt Marie att flytta ner alla hennes saker från sitt gamla rum till mitt, vi är nämligen roomies nu :D Ber om ursäkt till Marrie, men det var tråkigt att bo ensam så då flyttade vi ihop. Hela rummet är omplacerat och shit vad jobbigt det var. Garderoberna är ju inte dem bästa om man säger så.. Snea som bara den, haha!
Annars är det as mysigt här nu. Ska ta kort någon dag och visa er.  Imorgon är det först två timmars profil och sen är hela eftermiddagen gjord för Skördefesten. Ska bli nice! Jag hamnade i samma grupp som bror min och dem grupperna är gjorda så att man ska lära känna varandra. Hm.. I och med att vi har samma efternamn och samma adress så var det smart gjort tycker jag.

Ne, nu ska vi krypa ner under täcket och mysa med Idol på tv4 play.

See ya



bara för det så ringer bolle om ngn dag och säger att jag har kommit in ...

2010-09-22 | 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback