Men yooo!

Nu är det bara 2 dagar kvar på praktiken för denna sommaren. Underbart! Tänk ändå att man jobbat 6 veckor full tid, men inte fått några cash at all! Men okej, det är väl schysst? Heh..

Nästa vecka blir det iaf lite mer chill! Förutom att jag måste börja plugga matte då. Jag måste verkligen! Har ett matteprov direkt efter sommarlovet och någon vecka efter det blir det Nationella provet i matte b. Var sjuk och hemma i Mellerud när det var i våras så måste alltså göra det nu. Känns ju bra efter en hel sommar och typ tre månader utan en enda mattelektion. Kommer lätt få MVG.. Aoh kill me!

Sen måste jag hinna med att åka till Göteborg, ska skaffa en industrialpiercing. Snyggt är det! Så hoppas att Maria hänkar någon dag snaaart så att det blir gjort ;) fatta att det liksom bara är 2 veckor kvar av lovet, knappt det! Men ändå ganska skönt. Saknar mina Bollerupare, samt Kakie. Hästen som ska med till Bollerup i höst :) lääängtar!


Detta är då Kakie!


Ha en go kväll!
Peace





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback