söndag 21/8

Hej på er!
Nu är jag hemma i Mellerud. Kom hem igår efter Norrköping och Tallin. Har haft det jätte bra! I Tallin var det sol hela dagen och varmt som bara den. Gick runt och kikade i några timmar innan vi gick till båten igen. Själva färjan var nice också! Det bästa var ju nästan taxfree'n. Brukar låta så efter en färjetur.. Massvis utav godis och sprit, haha! Blev iaf lite smått och gott som åkte med hem. Och när vi väl var hemma i Norrköping igen var det något som heter Augustifesten där, så precis utanför mammas port till lägenheten sålde dom såna där goa munkar! Några såna fick också åka med mig hem.. Så nu har jag så att det räcker ett tag! Iaf någon helg hehe.
Igår så packade jag ihop det sista inför Bollerup. Blivit 10 backar + några väskor. Fattar inte hur det kan bli så mycket? Men men, så äre. Efter packningen så stack jag till Maria en sväng. Dröjer ett tag till nästa gång vi ses, så hoppas du kmr överleva utan mig ;)
Idag vaknade jag typ vid 13.. Ops! Gick upp och skulle käka frulle, men hann bara göra en macka innan pappa kom och sa att jag skulle köra så att vi fick lite lunch. Fick kasta min goa macka :( Efter en tur i västergötland hälsade vi både på farmor & farfar och sen mormor. Åh vad jag älskar dom! Så härliga människor är dom ♥
Och imorgon får jag ställa klockan, ska upp och dra till kusten och sova där en natt. Hoppas på sol så att man kan få avsluta sommarlovet med lite schteek och ett dopp i havet.
Men nä, vad sägs om lite pics?

Nu orkar jag inte mer, haha..
GODNATT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback