9/12-11

Usch, detta har verkligen vart en kass dag. Har vart så nere, fast det har jag i och för sig vart den senaste veckan. Har sån hemlängtan! Bra att det bara är en vecka kvar tills det är jullov. För nu känner jag inte igen mig själv alls, har inte vart så sprallig och glad på ett bra tag nu. Och det är ju sån jag brukar vara, så jag SKA vara..
Sen blir det inte bättre av att jag saknar ihjäl mig efter tiden med Jojjen och Lukas, då kunde jag iaf rida. Har tappat allt! Åhh älskade hästar 

Nu ska jag typ sova, imorgon ska jag hjälpa Tommy i lagårn. Vilket betyder att sovmorgonen är inställd. Tur det är 18-års gille imorgon kväll! Då måste jag rycka upp mig :D

Fast först ska jag börja på den här grejen. 

Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13. Det senaste jag ångrade
Dag 14. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 15. En bild som betyder

Haha ja.. This is it.
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback