ojojoj sportlov!

Ja jag vet.. Usel uppdatering!

Nu har vi i alla fall fått ett välbehövligt sportlov. Så jag befinner mig nu hemma i Mellerud och ska snart ut och hjälpa farfar, pappa och Tommy med veden. Fast först ska jag nog ta på mig träningskläderna och ta en springtur. Har sprungit 7 km nu varje dag sen i söndags. Är inte det ganska bra ändå? Man får ju ta vara på sportlovet och sporta en massa. Det är ju första sportlovet någonsin utan mina pållar, så man kan ju inte ägna tiden med dem. Så det är ganska segt att inte ha något att göra. Så just därför springer jag och ah, gör något. Jag hatar att sitta inne framför datan nu när det ändå är så fint väder ute. Känns onödigt! Så därför säger jag tack och hej för stunden. Tänkte blogga en sväng ikväll också.


Btw!
Drake fyllde 1 år igår. Har ju gått ganska fort om man säger så..
Bergenhovs kennel, Bollebygd. MIN?!
Drygt en månad.

Drygt 4 månader.


Drygt 10 månader.



Ha en go dag!
Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback