2 dagar kvar

På söndag drar jag och bror min ner till Skåneland igen. Jag längtar som fan till alla er där nere, men samtidigt vill jag inte åka hemifrån. Det är ganska många som säger ordet ''hem'' till Bollerup, men för mig är ändå hemma här i Mellerud. Känns så tryggt här i vårt hus och så fritt att kunna dra ut och göra vad man vill hur man vill. Man kan lika gärna gå ut naken om det är det man vill (finns fördelar med att på på landet) även om jag aldrig gjort det då, men det finns liksom ingen som skulle se en. I somras t.ex. så sprang jag runt på gårdens alla ytor och försökte bli kung på volter, julningar och you name it! Och en sak kan jag lova er.. Det kan inte ha sett särskilt bra ut. Dagarna efter kunde jag knappt röra mig pga all träningsvärk. Men det är det som jag tkr är så skönt, att ha friheten till att göra precis det man känner för just för stunden. Så det är det jag inte vill lämna, även om Bollerup är hem också och precis lika kärt. Så är det inte på samma sett liksom, got it? ^^

Igår så tog jag en tur med skidorna här hemma tillsammans med Drake. Jag hade fixat ihop ett grymt spår så hade tänkt köra rejält. Men eftersom att jag gjorde misstaget att ta med Drake så hade jag en som ''hjälpte'' mig med att förstöra spåret. Så kunde knappt åka fram och tillbaka på det innan det var utsuddat. Jag som hade massa jobbig energi.. Så istället drog jag in en sväng till Nadia. Var hemma hos henne en stund och snackade innan vi drog vidare till Victoria där vi även stannade över natten. Gött mysigt! Mellan 04-05 körde vi sms roulette, så ursäkta ni som blev störda i sömnen. ^^ Vaknade nästa morgon vid 12 av att Tommy ringde. Han hämtade upp mig och vi stack och handlade godsaker till kvällen. Efter det blev det middag med farmor och farfar, de hänkade även på oss hem där jag och Tommy fixade ihop en blåbärspaj till dem. (vuxenpoäng?! yes please)
Sen nu har jag inte jort ett skit och det känna förjävligt att sitta hemma och ha tråkigt på en fredagskväll, blä! Det ger en tid till att tänka för mycket som jag kan bli bra på. Skulle vilja kunna ha en stopp-knapp till hjärnan. Det hade inte vart helt fel det inte..

Hoppas er kväll är bättre!
Peace out,


Sambon & jag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback