On my way to BOLLERUP

Gårdagen var helt galen! Efter att ha käkat en as go pizza drog jag med Nadia hem. Maria och några till tog sin an att färga lite av mitt hår. Typ underhåret och sådär. Sen tog flummheten över hela mig och även på Maria, vi blev fan helt fucked up! Sen när vi gick vidare till replokalen där det blev lite supar, då blev vi ännu galnare. Men fan så kul det var :D ett bra avslut på min vistelse i Mellerud för denna gången, vi syns igen v.8.
Nu när jag ändå inte har ngt att göra här i bilen så tänkte jag fortsätta med att svara på dagens ämne;


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 - Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Det här hade jag på mig idag
Dag 07 – Mina rädslor
Dag 08 – Bilder från jag var liten
Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 10 – En sak jag vill tipsa om
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Min bästa vän
Dag 14 – Snyggaste kändiskillen
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Det här får mig och må bra
Dag 18 – Något beroende
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Fula ovanor
Dag 21 - Mitt favoritminne
Dag 22 - Finaste låten och varför
Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Hur mitt största intresse kom till
Dag 26 - Min största passion
Dag 27 - Den här veckan
Dag 28 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon
Dag 29 - Detta är jag beroende utav
Dag 30 - Någon jag saknar
Dag 31 - Ett sista ögonblick

Min första kärlek

Jag har bara varit riktigt kär en gång, eller jag var knappt riktigt kär då heller men.. Det var iaf det mesta jag känt för någon. Men eftersom att det gick som det gick den gången för nu typ 1 år sedan så har jag blivit konstig och ballar alltid ur. Så jag kan kasnke säga att jag aldrig vart riktig kär då, så därför finns det inte så mycket mer att säga om detta ;p Om man inte räknar med när man var liten och var kär i alla jordens killar. Höhö!

Hej så länge!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback