tvåtusenelva

Mycket som har hänt sen sist gång jag skrev. Julafton och alla de vanliga dagarna kring jul, de har vart perfekta! Sen i måndags var jag i Göteborg med Maria. Men det var första och sista gången jag någonsin ska shoppa på mellandagsrean, helt jävla omöjligt att ta sig fram nästan. Man blir ju bara arg på allt folk som inte kan flytta på sig.. Armbågen fick rycka in några gången, haha! Sen klippte jag mig, det var inte igår kan man ju säga. Jag hatar det nämligen, man blir typ alltid missnöjd efteråt så får man själv stå och klippa det som man vill ha det. Så i fortsättningen ska jag nog klippa mig själv. Då blir man iaf nöjd ;) Sen var det ju nyår också. Den kvällen blev jätte go! Vi startade med en 3-rätters middag och några finfina drinkar till det. Sen började folk ramla in och ja, alla var på gott humör :D Somnade inte förrän runt 7. Så jag var en men nog inte den enda som vaknade nästa morgon och var ganska sliten, haha! Men så värt.


Fina töser ♥

Ha det fint!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback