21 mars 2011

Kom hem från Norrköping inatt runt 02. Blev lite senare än planerat, men vistelsen hos Lukas i Linköping drog ut på tiden. Inte mig emot! Det var helt underbart att få träffa honom igen! Gått ett halvår utan att jag kunnat träffa honom. 16 år utan större avbrott och sen så wosch, så är du borta.. Har inte vart så jätte jobbigt fram till igår, då kom alla känslor fram på en gång. Alla minnen och all min underbara tid med Lukas. När jag hoppade upp på hans rygg igen och kunde känna hans goa rytm och det där välkända steget.. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så det blev både och. Okontrollerat. Saknar dig, bästa vän. Det är mycket svårare att inte tänka på hur allt skulle vart nu om jag hade kvar dig. Om man ändå kunde fått det att bli så, då skulle jag vart fulländat lycklig.

Det var lite om gårdagskvällen. Den här helgen har vart händelserik så får ta lite mer om den.
I fredags kom mamma hit till Bollerup och hämtade upp mig, Camilla, Tommy och Drake. Vi vände på bilen igen och åkte tillbaka till hennes place i Norrköping. Där tog vi oss lite natta mat för att sedan vänta in lördagen. Då blev det gogogo frukost så att vi skulle orka med en hel dag på stan. För en hel dag blev det! Gick från 11-16:30, haha! Så efter det blev det inte mycket pengar kvar.. Fick köpt:


Race Marine, Stadium 199:-


Fred Perry, Stadium 499:-

Och sen
- Miss Sixty jeans, Carlings 1399 :-
- 2 Solglasögon, Ur & Penn, Lindex 174:-
- Glasögonfodral, Stadium 50:-
- En svart tröja, Carlings 100:-
- Sport bh, HM 149:-
- Nätstrumpbyxor, Åhlens 79:-
- Hängslen, HM 70:-
- Smycken, lite blandat
- Halsduk, Vera Moda 69:-
+ lite presenter

Sen på lördagskvällen var vi på bio. Kollade Sanctum i 3D, riktigt grym film! Sevärd, framförallt i 3D, blev liksom mer innlevelse.

Nästa dag, söndag, så blev det frukost hos lite gott folk och sen ytterligare lite mini-shopping. Efter det packade vi ihop och drog till mitt praktikstall där jag ska jobba i sommar. Verkar kanon! Bilden rullade sen in i Linköping skogar för att hälsa på Lukas då. Wonderful! Vi blev där också bjudna på jätte go mat och stannade ett tag. Kom fram till Bollerup igen sent. Skönt att man kan sova i bilar säger jag bara!

Nu ska jag gå ut med Drake en sväng för att sedan plugga massa fysik tills provet imorgon. Som förövrigt är min födelsedag ;)

Ha det fint!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback