7/3 tjugohundraelva

Skönt att vakna av att solen lyser in i rummet. Våren behövs nu! Jag orkar inte av mer vinter.. Det är bara mysigt med det i typ två månader, inte i fem! Började i alla fall dagen med att ta en låång dusch och sen ta en lång promenix med hunden. Underbart!

Skoldagarna på måndagar är chilla! Först engelska sedan bara två profillektioner. Bra start på veckan alltså.
Dock var inte denna måndagen den bästa. Efter skolan drog jag ut och sprang trekilometrarn tillsammans med Marie, Lovisa (till häst) och Drake. Drake var för det första inte på humör, antingen låg han och drog framåt eller så drog han bakåt. För det andra så kändes löpningen jätte tung idag! Varje steg kändes tyngre än 124 elefanter. Sen för det tredje så blev ju inget bättre av att jag tappade mobilen någonstans under rundan. Snälla Linnea lånade ut sin mobil till mig så att jag i alla fall kunde ringa min. Medans jag än en gång gick längs vägen så började det bli jävligt kallt! Jag hade ju inte tänkt på att ta på mig lite mer kläder.. Hittade jag någon mobil då? Nej. Eller jo. För när jag kommit tillbaka till boendet så såg jag något rött precis nedanför trappan. Whola! Just perfect! Hade 40 missade samtal, mysigt!

Nu sitter jag fortfarande och fryser, omöjligt att få upp värmen. Så tänkte ta på mig alla kläder jag har och lägga mig under täcket. Så ja.. GOD NATT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback