fredag i blodet!

Sitter här med en trött Drake bredvid mig, vart ute och rejsat lite. Han är fan så störande när man hämtar honom i hundgården. Han springer och hoppar precis där man går och skäller och är helt jävla galen! Snacka om att han testar mitt tålamod, haha! Men efter det så är han goaste någonsin.

Nu ikväll ska jag för första gången laga mat här nere (som inte är snabbmakaroner och köttbullar), utan potatis och egen köttfärs. Ojoj! Detta kan sluta hur som helst. Sen efter det så hoppas jag på en mysig fortsättning av kvällen med Camilla och Anna. Fina flickor ♥

Igår kom jag förresten hem från två dagar på Flyinge. Det har ju vart Bruksprov där hela veckan så frivilliga från Bollerup har funktionärat där. Kan ju säga som så att Flyinge är lika fint och stort som jag föreställt mig. Men det slår nog inte Jan Brinks anläggning, den var top notch! Och om jag sett några snygga hingtar där då? OM jag har, speciellt en 3-åring som hette Floricello. Vilket steg! Om jag vore rik så skulle han varit min nu..

NU ska jag bli kock! See ya



PEACE




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback