Woopsi

Trodde jag typ bloggade igår, men så var det ju inte.. Haha!
Hur är läget med er? Eller kanske man ska säga såhär..



Hahaha han kan ju inte riktigt vara som han ska den. Men väldigt söt ändå, kanske min framtida man? Ohyä, ska nog satsa!

Nä men annars så är det väl sådär, förskyld och lite sånt. Men det ska inte hinda mig från ha det bra denna helgen. Imorgon kommer mamma och hämtar upp mig, Camilla, Tommy och Drake förstås för en weekend i Norrköping. På söndag ska vi åka och hälsa på Lukas.. Gud det kommer inte bli lätt! Mitt lilla hjärta, går inte en dag utan att jag tänker på dig och alla våra stunder. Från bebisben till nu i sommar, då du flyttade till Linköping. Det är några år och en massa minnen vi har bakom oss. Men på söndag i alla fall, då ska jag få pussa dig igen och så många pusssaar du ska få! ♥

'


Ohhh, nu är det tacos som väntar.
ha det fint!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback