modul 3 för mig själv

Sitter helt ensam i modulen, har nog aldrig hänt innan. Känns helt konstigt! Haha och tyvärr så har jag nattfodring så kan inte sticka till Tommy heller. Men men, what to do. Har inget emot att vara ensam en kväll, det är bara ganska skönt. Just nu sitter jag i soffan med alla skitiga stallkläder på och kollar Simpsons, finns inget annat värt att kolla på ju. Har vart gött ledsen idag pga att det inte vart några skidor att se på :( Det är ju liksom grejen med helgerna nu på vintern. Nörda skidor! Hellner vs. Northug sitter aldrig fel. Inte heller att Teodor Peterson tog en skrällseger igår i sprinten. Ännu en svensk i toppen kanske? Håller tummarna för det!

Idag har det verkligen vart fullt upp! Gick upp 06.15 för att morgonfodra och tog sen ut hästarna, efter det var det helgjour där jag hade ett stall med 25 boxar,  vilket betyder att jag fick mocka alla 25 boxar. Snacka om trist! Var klar med allt ca 10.30, gick då och la mig och kollade One tree Hill, somnade ganska hårt och vaknade strax innan 15 då det var dags för eftermiddagspasset där man tar in alla hästar och fodrar. Inte nog med det, när det var klart gjorde jag klart mina egna stallsysslor och tog in hästarna och red. Nu sitter jag äntligen i soffa med min efterlängtade Monster. Är rätt så trött nu, så kommer förmodligen somna tidigt. Fast det beror ju iofs på hur mycket Monstern verkar, den brukar funka ganska bra på mig. Typ duracell-effekt.. Fast kanske bara är bra eftersom att jag har nattfodring kl. 21.

Imorgon står bara två saker på schemat än så länge, nämligen ta ut hästarna och sen gå och lägga mig igen! Ska sova tills det är mörkt igen typ, fast nä.. Ska nog rida till skogen, så då kan det kanske vara lite mysigare om man ser något. Sen så måste jag springa! Har inte hunnit en enda gång den här veckan.. Too bad!
Ska nog ta och byta ut Simpsons mot ett klipp från sprinten på svtplay. Har skidabstinens!
Hoppas ni får en trevlig kväll!
Over and out,

Såhär gillar vi det att se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback